Comunicat usuaris de l’hangar de wind-surf-sup

Benvolguts socis/es,

Estem reordenant l’hangar de wind-surf-sup i les actuacions que es portaran a terme són:

1. Identificació de material abandonat, fora de lloc, impagats, material de socis no registrats a l’hangar. [ACCEDIR]
  2. Substitució del calaix de fusta per estanteries de fàcil col•locació de les taules.
  3. Nova distribució de les veles muntades, estanteries noves i ubicacions a la nevera. Totes elles identificades amb el nom del soci.
  4. Pla de manteniment: neteja mensual de l’hangar i millora il•luminació.
  5. Al final de temporada (novembre-desembre) asfaltat de l’hangar. S’avisarà amb antelació per si heu de recollir el material i desmuntar les veles. No es podrà accedir a l’hangar durant 2 setmanes aproximadament.

instal-CNB-windsurf

Si us plau, prego la vostra col•laboració per recollir el material que ja no utilitzeu.

El període d’identificació i recollida del material per part del propietari/soci és de l’1 de maig fins al 15 de maig. Del 16 de maig a l’1 de juny el material no retirat i no identificat estarà ubicat temporalment a dalt de la nevera. Posteriorment el club podrà decidir si utilitzar per a l’escola o bé enviar a la deixalleria.

També us informem que el proper diumenge 08/05 a les 12:00 es celebrarà una reunió per tots els usuaris de l’hangar de wind/surf/sup.
Us espero.

Si teniu dubtes, podeu trucar al 636 502 289.
Gràcies

Jany Lladó